תובנות צרכניות

פתוח להגשה
איך מייצרים תובנות צרכנית בדרך פורצת דרך?
מה ניתן ללמוד מהתבוננות על הרגלי הצריכה החדשים של הצרכנים והקונים שלנו, וכיצד ניתן להמיר את המידע הזה לכדי פתרונות שיתאימו למציאות הצרכנית החדשה?
האם יש בידכם דרכים חדשניות ודיגיטליות, שיעזרו לנו ללמוד טוב יותר על הצרכנים שלנו בבית, בזמן הקנייה בסופר, ולפני או בזמן הבישול והאפייה, ככה שנייצר תובנות ייחודיות על הצרכים והרצונות שלהם, ונוכל להגדיל את המעורבות עם מותגים שלנו? אם כן, אנחנו נשמח לשמוע על כך.


Incompatible Browser

Supported browsers are Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, IE 11+, Opera, and Safari.